Karperkampioenschap 2022

Vrijdag, 1 april 2022

Nieuwe info

Mijne Heren,

Afgelopen week hebben we met een delegatie de vislocatie bezocht en  bekeken waar we woensdag 27 juli a.s. het kampioenschap gaan vissen. Uiteraard konden we het niet laten om zelf ook een hengeltje uit te gooien. Het was erg koud maar ondanks dat konden we toch aardig vis vangen. Er kan op allerlei manieren gevist worden. Met de feeder (method, korf, pelletwaggler of loodje) maar ook prima met de stok. Op 11 meter is de diepte ca. 3-3.5 m en in de midden ca 5 m. Verder is er plaats voor 20 man dus ruimte geen probleem. Hou er wel rekening mee dat je een klein stukje moet lopen. Dit kan varieren van 5 m tot 50 m. Afhankelijk welke stek je loot.

Het water is eigendom van " Altijd Beet De Marck" en hebben een gezellig clubgebouw.  Hier kunnen we koffie drinken en lunchen. TZT laten we weten waaruit de lunch zal bestaan, maar hierover hebben we prima afspraken gemaakt en u zult niet omkomen van de honger.

Deelnemers tot nu toe :

Hans Kuster
Peter Kuster
Hans Speulman
Bart Elshout
John van Uunen
Rene van Veen
Wiollen de Zwart
Peter Den Boef
Koos van Herk
Ron Hofland

Voor meer info of wilt u zich inschrijven voor deze dag uit, stuur dan een appie naar Ron Hofland (06-28413515) of een mailtje naar romualdus@hotmail.com