Het laatste verenigingsnieuws

Ledenvergadering

publicatiedatum: Zondag, 19 november 2017

De Ledenvergadering is maandag 11 december a.s. om 20.00 uur in het Duivenlokaal, incl. verloting

Vismeelgebruik

publicatiedatum: Vrijdag, 20 maart 2015

Tijdens onze Voorjaarsvergadering hebben we besloten om geen gebruik meer te maken van Vismeel en pellets tijdens onze competitiewedstrijden. Initiator Ron Hofland heeft zich in deze materie en nadelen verdiept, zie bijgaand document van zijn hand. Natuurlijk weten we dat de teruglopende visvangsten ook komen door o.a. het helder wordende wateren met minder voeding en de Aalscholvers die serieuze hoeveelheden vis wegvreten, maar met dit initiatief willen we wel een statement maken.

Tankactie Van Peut Van Gennep

publicatiedatum: Vrijdag, 27 februari 2015

De tankactie "Tanken en Schenken" bij Peut van Gennep loopt als een dolle. We zitten al rond de € 100,00 in betrekkelijk korte termijn.

Jeugdmiddagen vanuit Brains.

publicatiedatum: Vrijdag, 27 juni 2014

Ook dit jaar hebben we vanuit Brains op 2 woensdagmiddagen met een aantal jeugdigen gevist.

Welkom

HSV Moordrecht is opgericht op 1 september 1961 in Het Balkengat bij de Snelle Sluis door 3 personen, t.w. B. Dekker, B. de Bruin en G. Blom. Kort daarna vond de 1ste vergadering plaats waar 17 personen bij aanwezig waren en de vereniging langzaam vorm begon te krijgen. Inmiddels tellen we +/- 195 leden. We zijn aangesloten bij Sportvisserij Nederland en zijn lid van Sportvisserij Zuidwest Nederland.

We hebben een groep van zo'n 20 tot 25 vissers die de zomercompetitie vissen en een andere groep die aanschuift tijdens het jaarlijkse Verrassingsconcours. Daarnaast maken we onderdeel uit van enkele losse wedstrijden zoals de Vierkamp en Ring Zevenhuizen. Ook voor de jeugd proberen we ieder jaar enkele activitieiten te organiseren om deze aan het vissen te krijgen (o.a. via Brains).

Op deze site proberen we zo veel mogelijk informatie te plaatsen en het laatste nieuws weer te geven. Dus blijf op de hoogte en bezoek regelmatig onze site. Mocht u evt. nog vragen op opmerkingen hebben, dan vind u onder het kopje contact de gegevens van het Bestuur en Ledenadministrateur.