Voortbestaan Ring Zevenhuizen

Zondag, 13 mei 2018

Afgelopen week hebben een aantal afgevaardigden van de verschillende verenigingen aangesloten bij de Ring Zevenhuizen de koppen bij elkaar gestoken.

Aanleiding was het feit dat de 2 voorzitters van de Ring Zevenhuizen vanuit Alphen ad Rijn, t.w. Bert van Egmond en Henk Groen een stapje terug wilde zetten en we op zoek moesten naar een nieuwe formule om het voortbestaan qua organisatie te bespreken.

Dit is gelukt en er is uit de bus gekomen dat in de poeltjes van 3 verenigingen jaarlijks de organisatie wordt gecontinueerd. Qua korpsen en loting wordt het ook wat eenvoudiger met ook minder eremetaal. Verder zijn er uiteraard gewoon weer individueel prijzen te winnen p/vak (1:3) en zullen de 5 hoogste gewichten per vereniging uitmaken wie de wisselbeker als vereniging een jaar in zijn bezit mag hebben.

Voor 2018 zullen HSV Alphen ad Rijn, De Brasem (Ter Aar) en onze vereniging de organisatie op zich nemen en met hulp van enkele bestuursleden moet dit zeker gaan lukken.

Hiermee is het voortbestaan van deze Ringwedstrijd, toch wel een klassieker in onze regio, gewaarborgd.

Vriendelijke groet,
Erik Faas - afgevaardigde namens HSV Moordrecht op deze vergadering.

ps. Bert en Henk hebben het voorzitterschap al weer een aantal jaren voortreffelijk voor hun rekening genomen en we danken hun hier uiteraard voor!