Het laatste verenigingsnieuws

Klaverjassen met/tegen de Voetbal

publicatiedatum: Vrijdag, 16 februari 2018

Vrijdagavond 9 maart a.s. is het weer zover. De jaarlijkse klaverjas avond met de Voetbalvereniging

Voorbereiding en aanvraag wedstrijden 2018

publicatiedatum: Donderdag, 25 januari 2018

Momenteel worden de voorbereidingen getroffen voor het wedstrijdseizoen 2018

Einduitslag Zomercompetitie 2017

publicatiedatum: Woensdag, 24 januari 2018

Tijdens de Najaarsvergadering is de officiële uitslag bekend gemaakt en zijn de prijzen uitgereikt

Tankactie Van Peut Van Gennep

publicatiedatum: Dinsdag, 26 december 2017

De tankactie "Tanken en Schenken" bij Peut van Gennep loopt nog steeds en als u onze vereniging wilt steunen, dan waarderen wij dit zeker.

Jeugdmiddag vanuit Brains.

publicatiedatum: Dinsdag, 26 december 2017

Ook voor 2018 gaat de HSV Moordrecht weer een woensdagmiddag met een aantal jeugdigen vissen vanuit Brains.

Welkom

HSV Moordrecht is opgericht op 1 september 1961 in Het Balkengat bij de Snelle Sluis door 3 personen, t.w. B. Dekker, B. de Bruin en G. Blom. Kort daarna vond de 1ste vergadering plaats waar 17 personen bij aanwezig waren en de vereniging langzaam vorm begon te krijgen. Inmiddels tellen we +/- 195 leden. We zijn aangesloten bij Sportvisserij Nederland en zijn lid van Sportvisserij Zuidwest Nederland.

We hebben een groep van zo'n 20 tot 25 vissers die de zomercompetitie vissen en een andere groep die aanschuift tijdens het jaarlijkse Verrassingsconcours. Daarnaast maken we onderdeel uit van enkele losse wedstrijden zoals de Vierkamp en Ring Zevenhuizen. Ook voor de jeugd proberen we ieder jaar enkele activitieiten te organiseren om deze aan het vissen te krijgen (o.a. via Brains).

Op deze site proberen we zo veel mogelijk informatie te plaatsen en het laatste nieuws weer te geven. Dus blijf op de hoogte en bezoek regelmatig onze site. Mocht u evt. nog vragen op opmerkingen hebben, dan vind u onder het kopje contact de gegevens van het Bestuur en Ledenadministrateur.