14de comp.wedstrijd

Zondag, 13 augustus 2017

Het Breevaart was het plan, maar vanwege het feit dat er een andere vereniging was die blijkbaar ook een vergunning had, moesten we uitwijken.

De uitzetters moesten dus op zoek naar een alternatief en kwamen uit bij de Oude Rijn bij het Fort waar ze een vrij stuk vonden. Goed werk mannen (mag ook wel eens gezegd worden)!

Het weer werkte helaas niet mee en het feit dat de auto's op een andere plaats neergezet moesten worden (vanwege een parkeerverbod) leverde bij een enkeling wat gemopper op, maar voorkomt een hoop ellende en er zijn ergere dingen, toch?

Nu het vissen: dit viel niet eens tegen. Natuurlijk zijn de kantnummers en de nummers aan de buitenkant altijd in het voordeel, maar we hebben redelijk gevangen met bijna 10 kg. voor de winnaar Koos van Herk op kantnr. 1, met een mooie 2de en 3de plaats voor Peter Kuster en Michel van Bergen (zaten op hogere nummers), die beide boven de 5 kg. bleven.

A-korps:
1. Koos van Herk 9.360 gr.
2. Ron Hofland 3.650 gr.
3. Erik Faas 2.260 gr.

B-korps;
1. Peter Kuster 5.520 gr.
2.Hans Speulman 3.440 gr.
3. Jan v.d. Schee 1.780 gr.

C-korps:
1. Michel van Bergen 5.120 gr.
2. René van Veen 1.400 gr.

Vr. groet,
Wedstrijdcommissie.