11de Comp.wedstrijd Oude Rijn Bodegraven/Zwammerdam

Maandag, 17 juli 2017

Steeds moeilijker om hier uit te zetten, maar zeker een mooi stuk water en de uitzetters hadden het weer keurig uitgezet.

Met 14 man hadden we een mooie opkomst en het weer was ons weer goed gezind. Alleen wat vervelende slierten en kroost in het water, maar we hebben het wel eens erger gehad.

Er waren zeker wat uitschieters met de vangst, maar ook een groep die maar moeilijk wat gewicht bij elkaar kon sprokkelen.

John van Uunen had een ouderwetse met de feeder, waar hij de nodige dikke brasems kon vangen en met een gewicht van 12.360 gram, dik eerste was. Jan v.d. Schee maakte zijn kantnummer 1 ook waar, door met 7.060 gr, waaronder een kapitale zeelt, de 2de plaats op te eisen, voor Erik die met 6.340 gram derde werd en zijn vis zowel met de vaste hengel als de feeder bij elkaar heeft gevangen.

A.s. zaterdag het Karpervijver Kampioenschap in het Mun (voor degene die zich hebben opgegeven). de week daarna is de Vlaardingse Vaart het strijdtoneel voor de 12de comp.wedstrijd.

Vr.groet,
Wedstrijdcomm.